ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΡΩΣΣΕΤΟΣ ΛΟΥΖΗΣ


Και ο τρίτος υποψήφιος που μειοψήφισε στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ τοποθετείται...Πάντως σε κάθε περίπτωση σε πολύ διαφορετικό κλίμα από τους προηγούμενους δύο...
Ας διαβάσουμε τι λέει:
Επιλογή υποψήφιου του ΣΥΡΙΖΑ για τον Δήμο Κεφαλονιάς

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον έμαθα την επιλογή του Γεράσιμου Δημητράτου , για υποψήφιο Δήμαρχο Κεφαλονιάς , μέσα από τις κομματικές διαδικασίες , που ακολούθησε η ΝΕ. του ΣΥΡΙΖΑ . Γνωρίζω σχετικά λίγο τον Γ. Δημητράτο , και δεν έχω στενή επαφή με τον κομματικό μηχανισμό και τα μέλη του , που δεν γνωρίζω προσωπικά . Εάν είναι δεδομένη η απόφαση , ένα κομματικό στέλεχος να τεθεί επικεφαλής αυτής της προσπάθειας , θεωρώ ότι ανάμεσα στα στελέχη του κόμματος στην Κεφαλονιά και εκτιμώντας  την ανάγκη για διάταξη των δυνάμεων του σε Βουλή , Περιφέρεια και Δήμο , μάλλον είναι η καλύτερη επιλογή ,

Με ιδιαίτερο επίσης ενδιαφέρον έμαθα , ότι η πρόταση ορισμένων μελών της ολομέλειας να είμαι εγώ υποψήφιος , μειοψήφησε , συγκεντρώνοντας αρκετούς , αλλά όχι τους απαραίτητους ψήφους .
Πρώτα απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω όλους για την εκτίμηση και εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου .

Έχω όμως ,  μετά από τόσο καιρό  που αναφέρεται το όνομά μου για υποψήφιος Δήμαρχος , σε δημοσιεύματα αλλά και στην κοινωνία , την ανάγκη να ξεκαθαρίσω ορισμένα θέματα , προς όλους .
1.        Δεν είμαι και δεν υπήρξα ποτέ μέλος του ΣΥΡΙΖΑ , όπως κατά καιρούς έχει αναφερθεί σε διάφορα δημοσιεύματα ,  δεν συμμετέχω στις κομματικές διαδικασίες , και δεν ήμουν φυσικά παρών στην διαδικασία επιλογής . Παρ’ όλα αυτά , πολλά χρόνια τώρα , πάντα η όποια πολιτική και συνδικαλιστική έκφρασή μου ( στους Μηχανικούς , το ΤΕΕ και την ΔΕΗ )  , είναι μέσα από αυτόν τον πολιτικό χώρο  .
2.        Ήταν συνειδητή επιλογή μου , να μην ασχοληθώ μέχρι τώρα άμεσα με την πολιτική , αλλά να εκφράσω τις θέσεις και απόψεις  μου σαν ενεργός πολίτης , δουλεύοντας για  τον Πολιτισμό του νησιού μας , επιλέγοντας έναν ομαδικό , συνθετικό , προοδευτικό , δημιουργικό και διεκδικητικό δρόμο , με θετικά , κατά την εκτίμησή μου , αποτελέσματα , για την κοινωνία και το νησί μας .
3.        Δεν ζήτησα ποτέ και από κανέναν να είμαι υποψήφιος για την θέση του Δήμαρχου . Η άποψή  μου ήταν και είναι , ότι πρέπει να φτιαχτεί μια πλατιά δημοτική παράταξη , στην οποία να συμμετέχουμε ενεργά οι πολίτες , ώστε να φτιάξουμε ένα διεκδικητικό πρόγραμμα , που να  απαντάει στα τεράστια προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί από όλες τις προηγούμενες Δημοτικές Αρχές  , και μέσα από εκεί , με δημοκρατικές διαδικασίες , να επιλεγούν οι πιο άξιοι για να το εφαρμόσουν . Το θέμα δεν είναι να πάρεις έναν Δήμο , αλλά τι θα κάνεις , όταν τον πάρεις .
Αυτή ήταν και η απάντησή στους φίλους που με ρώτησαν εάν θέλω να προσφέρω στα δημοτικά πράγματα , και ίσως γι’ αυτό με πρότειναν . Δεν ζήτησα όμως ποτέ να είμαι εγώ επικεφαλής .
4.        Επίσημα κανένα  όργανο του ΣΥΡΙΖΑ δεν με κάλεσε να συζητήσουμε για τον Δήμο και να ακούσει τις απόψεις μου , και φυσικά δεν κλήθηκα να τις παρουσιάσω στην προχθεσινή ολομέλεια , που όπως εξελίχθηκε , κρίθηκα , χωρίς να το επιδιώξω και φυσικά χωρίς έστω και έτσι να αναπτύξω τις όποιες θέσεις μου .
5.        Για μένα οι αποφάσεις ενός  κόμματος  μέσα από τις συντεταγμένες διαδικασίες του , είναι σεβαστές. Θεωρώ όμως ότι τα πρόσωπα κρίνονται από τις προτάσεις και τις απόψεις τους , μόνο όταν ακουστούν  ολοκληρωμένες και αφού τους δοθεί η δυνατότητα στα ίδια τα πρόσωπα να τις αναπτύξουν και να τις υπερασπιστούν .
6.        Πιστεύω ότι εάν θέλουμε να αλλάξουν προς όφελος των συμπολιτών μας τα πράγματα στον Δήμο , σύμφωνα με τις διακηρύξεις και κεντρικές αποφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ , πρέπει να δραστηριοποιηθούν κι άλλες δυνάμεις και πολίτες , που πονάνε αυτό τον τόπο και συμφωνούν γενικά με τις απόψεις μας.   Πρέπει , κατά την άποψή μου ,να τους δοθεί αυτή η δυνατότητα . Διαφορετικά θα έχουμε μία από τα ίδια , και ειλικρινά  πιστεύω ότι δεν το αξίζουμε . Ας το αποδείξουμε λοιπόν !  



                        ΡΩΣΣΕΤΟΣ  ΛΟΥΖΗΣ