ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Αθλιότητες αθλίων…. συνέχεια ! (Δήλωση του Μάκη Φόρτε)

Εδώ και καιρό έχει στηθεί μια πανάθλια βιομηχανία προβοκάτσιας σε βάρος μου που «βγάζει μάτι» και που όλως τυχαίως έχει βρει βήμα δημοσιότητας σε επιλεγμένα μέσα ενημέρωσης.
Ο «επιβλέπων μηχανικός της αλήθειας», «πολιτικός φίλος από τα παλιά», «εργαζόμενοι στα ιχθυοτροφεία», «κάτοικος περιοχής Θηνιάς» είναι μερικά από τα ψευδώνυμα που έχουν χρησιμοποιηθεί για να εκτοξεύσουν εκ του ασφαλούς λάσπη στο πρόσωπό μου.
Τελευταία τα ψευδώνυμα αντικαταστάθηκαν από …. ονοματεπώνυμα.
Μόνο που είναι εμφανώς…. ανύπαρκτα πρόσωπα.
Διονύσης Σ. Καββαδίας τις προάλλες για να εκτοξεύσει εναντίον μου λάσπη περασμένων δεκαετιών και σήμερα Γεώργιος Γ. Μενεγάτος κάτοικος Άσσου για να δημοσιοποιήσει ανύπαρκτο «προχθεσινό μου τηλεφώνημα για να στελεχώσει το συνδυασμό ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» !!!
Πρώτον: Ένα και μοναδικό Γεώργιο Μενεγάτο γνωρίζω από την Άσσο οικογενειακό μου φίλο που κατοικεί μόνιμα στην Αμερική και στον οποίο καμία πρόταση υποψηφιότητας δεν έχω κάνει.
Μετά την εμπλοκή ακόμη και της οικογένειας μου σε προηγούμενη προβοκάτσια, τώρα αναμιγνύουν οικογενειακό φίλο.
Η αθλιότητα τους δεν έχει όρια, οπότε και με αναγκάζει να σκεφτώ να χρησιμοποιήσω κάθε νόμιμο μέσο για την αποκάλυψη της ταυτότητας των αθλίων.
Δεύτερον: Σε κανένα Γιώργο Γ. Μενεγάτο δεν έκανα κανένα τηλεφώνημα και καμία πρόταση. Όχι μόνο προχτές αλλά και ποτέ.
Τρίτον: Κανένας δικός μου συνδυασμός με την ονομασία «ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» δεν υφίσταται και δεν στελεχώνεται με τηλεφωνήματα όπως «αποκαλύπτεται».
Καλώ τα τοπικά μέσα ενημέρωσης που δημοσιεύουν επιλεκτικά τις επιστολές των «γνωστών – αγνώστων» συκοφαντών μου (και ιδιαίτερα εκείνα ιδιοκτησίας πολιτικών προσώπων) να απομονώσουν τις πανάθλιες μεθόδους που έχουν εισαχθεί στην τοπική πολιτική σκηνή και που από μίλια μακριά φωνάζουν για τον προβοκατόρικο ρόλο τους.
Αντιλαμβάνομαι πως κάποιοι «έχουν χάσει τον ύπνο τους» και μόνο με την ιδέα μιας υποψηφιότητας μου στο Δήμο Κεφαλονιάς, γι’αυτό και δείχνουν τον τρόμο τους με την πιο άθλια μέθοδο της πολιτικής…. την προβοκάτσια και μάλιστα ανώνυμα ή  με ψευδώνυμα.
Και αν η απάντηση στις τεκμηριωμένες παρεμβάσεις μου για τα τοπικά πράγματα και ιδιαίτερα οι προτάσεις μου τον τελευταίο καιρό για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί από το σεισμό, ιδιαίτερα στην Παλική, είναι η λάσπη και η συκοφαντία δανεισμένα μάλιστα από το παρελθόν, τότε σίγουρα βρίσκομαι στο σωστό δρόμο.
Όλες αυτές οι αθλιότητες ισχυροποιούν την κοινή πεποίθηση πως ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ  ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ  ΠΡΟΤΑΣΗ και ΛΥΣΗ στις εκλογές της 18ης/25ης Μαΐου.
Η Κεφαλονιά δεν μπορεί να συνεχίσει τον αναπτυξιακό κατήφορο στον οποίο την οδηγεί η ανικανότητα ανικάνων και οι αθλιότητες αθλίων.
Υ.Γ. Όσον αφορά την πιο εκλεπτυσμένη μορφή προβοκάτσιας, να δημοσιεύονται δήθεν υποψηφιότητες που στη συνέχεια διαψεύδονται…. άξιος ο μισθός τους.